Memnuniyetiniz bizim için önemlidir.
Memnuniyetsizliğinizi lütfen bildiriniz.
Müşteri Şikayetleri Yönetimi
Müşteri beklentilerini daha iyi anlamak için, müşteri geri bildirimleri büyük önem taşımaktadır. Bu nedenle, tüm KYK Yapı Kimyasalları çalışanları, müşteri geri bildirimlerinin toplanması ve kayıt altına alınması konusunda eşit ölçüde sorumludurlar.
İletişim
Müşterilerimiz, aşağıdaki kanallar aracılığı ile bildirimlerini iletebilirler:
KYK Çalışanlarına gönderilmeyen müşteri şikâyetleri ile ilgili olarak sorumluluk kabul edilmez ve değerlendirmeye alınmaz.
Şikayetlerin Alınması, Değerlendirilmesi, Yanıt Verme ve Kapatılması
Müşterilerimiz tarafından iletilen geri bildirimler kayıt altına alınır ve şikayet alındığında Satış ve Teknik Hizmetler Ekipleri tarafından ilk temas sağlanır.
Acil öncelikler;
- Kurumsal müşterilerden gelen şikâyetler, proje işleri,
- Müşterinin uygulamasını durdurma noktasına getiren sorunların oluşması,
- Kurumsal itibarı zedeleyecek durumların ortaya çıkması,
- Sağlık ve güvenlik durumlarının ortaya çıkması,
- Aynı müşteri ve aynı konuya ilişkin şikayetlerin tekrar etmesi durumunda şikâyet yönetiminde acil öncelik gerektiren durumlardır.
Şikâyetin incelenmesi için gerekli bilgiler (fotoğraf, ürün numunesi, fatura, irsaliye, vb.) varsa talep edilir. Gerekirse, yerinde inceleme yapılarak (uygulama şekli, uygulama yüzeyi, vb.) müşteri şikayeti araştırılır.
Şikayetin inceleme süreci (devam eden testler, yapılan araştırmalar, tahmini sonuçlanma süresi, vb.) hakkında şikayet sahibine bilgilendirme yapılır.
Ürün testleri ve saha ziyaretleri yapılıp, üründe veya uygulama hatalarının olup olmadığına bakılarak şikayetin haklı veya haksız olduğu tespit edilir. Karar müşteriye bildirilerek, çözüm konusunda mutabık kalınması sağlanır.
Şikayet sonucu, şikayet sahibine mail ile bildirilir ve müşteriden şikayetin giderilip giderilmediği ile ilgili mail üzerinden onayı alınır.
Tazmin ve Şartları
Müşteri, şikâyetin durumu ile ilgili her zaman bilgi alma hakkına sahiptir. Şikayetin sonucunda;
- Müşteri kusurlu ise müşteriye kusurun sebepleri ve sonuçları hakkında bilgilendirme yapılır ve çözüm önerileri sunulur.
- KYK Yapı Kimyasalları kusurlu ise kusurun kaynağı ürün veya hizmet belirlenerek, tazmin edilir.
Gizlilik Bildirimi
KYK Yapı Kimyasalları, müşterilerini tanımak, kurduğu ilişkileri ve hizmet kalitesini geliştirmek amacıyla oluşturduğu veri tabanını;
- Kendi süreçlerini yürütmek ve geliştirmek üzere kullanacağını,
- Müşterilerinden gelen geri bildirimleri gizli tutacağını,
- Yasal zorunluluk dışında, üçüncü taraflarla herhangi bir paylaşımda bulunmayacağını,
- Yasal zorunluluk içeren durumlarda, bilgi paylaşımı öncesinde müşterilerini bilgilendireceğini taahhüt eder.